Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag.

Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen. Wij hopen dat uw vragen ook beantwoord zullen worden. Mocht u meer informatie wensen, dan horen wij dat graag van u. Neem dan contact met ons op.

Algemeen

Hartelijk dank voor uw interesse! Wij stellen dat erg op prijs!

Meld u eenvoudig aan voor onze webshop. Na het invullen en verzenden van dit formulier ontvangt u binnen 1 werkdag een een mail met hierin uw klantnummer en inlogcode voor de webshop.

De uiterste besteltijd en portogrens hangt af van de door u gewenste vervoerder.  Een actueel overzicht hiervan vindt u op onze leveringspagina of in de webshop.

Een duidelijke beschrijving van ons spaarsysteem staat uitgelegd in de webshop in het menu “mijn profiel” en dan “bonuspunten”. Mocht het na het lezen van deze uitleg nog niet volledig duidelijk zijn, dan kunt u altijd onze servicedesk medewerkers vragen het nader toe te lichten. Ook kunt in de shop uw huidige spaarpuntensaldo bekijken.

Administratie

Dit is mogelijk. Wij kunnen uw account instellen op verzamelfacturatie waardoor u elke vrijdag een factuur ontvangt met alle bestellingen van de afgelopen week. Neem contact op met ons op dan maken dit in orde.

U krijgt uw facturen standaard toegezonden via de mail. Het emailadres waar deze naartoe verzonden wordt kunt u laten aanpassen naar elk gewenst e-mailadres. Mocht u er een niet ontvangen hebben, dan kunt u inloggen in de shop en in het menu “mijn profiel” alle rekeningen terugvinden.

Voor het instellen van automatisch incasso dient u een formulier in te vullen en deze op sturen naar ons en uw bank. U kunt deze formulieren opvragen via finance@molco.nl.

Bezorgen

Dit is afhankelijk van de verzendmethode. In de webshop ziet u in uw winkelmandje de exacte verzendkosten voor uw zending. Ook wordt aangegeven boven welk bedrag de zending franco wordt geleverd. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Bezoek onze webshop of neem contact met ons op.

U kunt eenvoudig controleren of uw locatie binnen het bereik van onze leveringsroute valt op onze pagina over leveringsmethoden. Mochten er meer aanvragen zijn in uw regio, dan overwegen wij een nieuwe route naar uw regio. (Tip: veel klanten laten pakketten bezorgen bij kennissen die wel binnen het gebied vallen en halen de goederen daar zelf op). Pakketten kunnen natuurlijk altijd door DHL geleverd worden.

Om van nachtlevering gebruik te kunnen maken, heeft u een “nachtdepot” nodig. Ofwel een plek waar de transporteur uw bestelling ’s nachts kan achterlaten. Dit kan een bandencontainer zijn of een afgesloten hok of kist op uw terrein. Nachtlevering mogelijk maken? Het is vrij makkelijk geregeld, neemt u even contact op met ons voor een verdere afhandeling of vragen.

Ja, dat is mogelijk. U kunt in de webshop kiezen voor “dropshipment” als verzendmethode. Wij versturen uw pakket dan zonder pakbon en met blanco tape.

Retouren

Zodra een retourzending bij u afgehaald is zal het binnen 24/48 uur bij ons geleverd worden. Wij streven er naar om retourzendingen, zodra ze bij ons geleverd zijn, binnen 5 werkdagen verwerkt te hebben.

Bij Molco hanteren wij de standaard garantietermijnen van onze toeleveranciers. In veel gevallen is dit standaard 2 jaar (met uitzondering van elektrische delen). Onze eigen merken Palidium en Ashuki worden geleverd met standaard 3 jaar garantie! (M.u.v. elektrische delen (1 jaar) en turbo’s (2 jaar))

Lees onze garantievoorwaarde en hoe u een artikel aanmeld hier.

Loe

Teamleider verkoopafdeling

Wilt u meer weten over Molco Car Parts?

We staan u graag te woord om u meer te vertellen over onze diensten of om u door te verwijzen naar de juiste contactpersoon binnen onze organisatie.